Nog 1 nachtje slapen...... - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Nikie Gils - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen...... - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Nikie Gils - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen......

Door: Nikie

Blijf op de hoogte en volg Nikie

13 Oktober 2010 | Nederland, Moergestel

..... En dan mag ik weer in het ruimteschip stappen, op naar Australie en Azie! Australie, een land naar mijn hart: ruige natuur, relaxte cultuur, vriendelijke mensen, veel bezienswaardigheden... Mijn vorige trip in Australie was mij zo goed bevallen dat ik smacht naar nog meer Down Under!

Vrijdag 15 oktober land ik, na een lange vlucht via Singapore, in Perth. Hier zal ik een auto gaan huren waarna ik via Darwin, Alice Springs, Adelaide, Melbourne, Canberra in Sydney eindig. 14 oktober vlier ik door naar Bali waar ik mijn reis verder zal boeken door Azie voor de volgende 3 maanden!

Zin is er in overvloed, laatste nachtje breekt aan. Volgende bericht zal verstuurt worden vanuit het fantastische Perth!

Hoop jullie zo weer voldoende op de hoogte te kunnen houden. Uiteraard kijk ik ook uit naar reacties die geplaatst worden door jullie!

Voor nu, G'day en tot snel horens!

Nikie


  • 15 Oktober 2010 - 13:48

    Dymph:

    Beiden voetjes veilig aan de grond?

  • 15 Oktober 2010 - 20:36

    Nienke:


    Ben je veilig aangekomen?
    Ik mis je nu al!

    Liefs Nienke

  • 19 Oktober 2010 - 20:49

    Anne:

    Nikkeltje! Hoe is het daar? Vertel je nog 'n verhaaltje...:D X Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikie

Actief sinds 14 Nov. 2008
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 17998

Voorgaande reizen:

16 November 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2010 - 30 November -0001

Australie en Azie

Landen bezocht: