Eindelijk komt de grote reis in zicht... - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Nikie Gils - WaarBenJij.nu Eindelijk komt de grote reis in zicht... - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Nikie Gils - WaarBenJij.nu

Eindelijk komt de grote reis in zicht...

Door: Nikie

Blijf op de hoogte en volg Nikie

14 November 2008 | Nederland, Moergestel

Endelijk, eindelijk komt 16 november in zicht..!!
Dan zal ik vliegen, via HongKong, naar Nieuw Zeeland en Australië.

De voorbereidingen voor deze reis zijn maanden geleden al van start gegaan en pas nu kan ik zeggen: 'Ik ben er helemaal klaar voor..'!!

Op 18 november land ik in Christchurch (Zuider eiland van Nieuw- Zeeland). Middels een bustour vertrek ik vanaf Christchurch naar diverse plaatsen waarna ik vervolgens weer in Christchurch zal eindigen.
Op 8 december vlieg ik naar Cairns (Australië ) en zal via de Oostkust naar melbourne reizen.

Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van alle avonturen die ik ga beleven. Middels foto's zal ik proberen de jaloezie in jullie naar boven te krijgen..!!

Groetjes Nikie

  • 14 November 2008 - 14:28

    Samantha :

    Lieve Nik,

    Was is de tijd toch snel gegaan! We hebben een leuke tijd gehad en als je terug bent gaan we zeker een keer stappen, gezellig!

    Geniet er lekker van en tot over 2 maanden! Hou je het hier wel een beetje bij?? Zodat we kunnen zien hoe jij het daar hebt in het warme land!

    Dikke Xxx

  • 15 November 2008 - 23:16

    Josje:

    Nik super veel plezier!! xxx

  • 15 November 2008 - 23:16

    Josje:

    Nik super veel plezier!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikie

Actief sinds 14 Nov. 2008
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 18011

Voorgaande reizen:

16 November 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2010 - 30 November -0001

Australie en Azie

Landen bezocht: