Hong Kong - Reisverslag uit Peking, China van Nikie Gils - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Peking, China van Nikie Gils - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Nikie

Blijf op de hoogte en volg Nikie

18 November 2008 | China, Peking

Zondag 16 november vertrok ik in een jumbojet 747 naar de andere kant van de wereld. Na 11,5 op een stoel te hebben gezeten en daardoor zo stijf als een plank geworden te zijn, was het tijd voor een tussenstop.. en wel in Hong Kong..!!

Hong Kong, modern/ oud.. Hoe zal ik het beschrijven. Er groeien palmbomen langs de weg, groeien bossen, er staan wolkenkrabbers, een mierennest van mensen.. Heel fascinerend.

Middels een treintje kwam ik uit in de stad waar ik een bus genomen heb naar de zogenaamde 'Peak'.
Dit is een hoge berg waar je de skyline van Hong Kong goed kunt waarnemen.
Samen met nog 1.000 andere fanatieke toeristen heb ik de skyline vastgelegd. Helaas was het een beetje bewolkt waardoor ik niet de hele stad kon vastleggen, helaas :(.

Om 15.30uur lokale tijd hing ik weer in de lucht, op naar Auckland. Hier zou ik nog een stopover hebben van 5uur waarna ik in Christchurch Maaike ga ontmoeten..!!

Ik zeg: De groetjes..!!

Liefs Nikie

  • 18 November 2008 - 05:08

    Maaike:

    Jaaaaaaaaaaaah je bent eindelijk hier hahahahaha!!!!:D:D:D

  • 18 November 2008 - 07:24

    Josje:

    Cool nik! :)

  • 18 November 2008 - 07:24

    Josje:

    Cool nik! :)

  • 18 November 2008 - 07:24

    Josje:

    Cool nik! :)

  • 18 November 2008 - 17:40

    Luuk:

    Super Nik!!! Ben blij dat mijn kleine zusje veilig is aangekomen!! Geniet ervan!

    Kus je broer

  • 18 November 2008 - 17:40

    Luuk:

    Super Nik!!! Ben blij dat mijn kleine zusje veilig is aangekomen!! Geniet ervan!

    Kus je broer

  • 18 November 2008 - 20:59

    Nikie:

    Hey Nikie,
    Heb je helaas niet meer van te voren gesproken, jammer is er bij ingeschoten! Ik wens je een super goede en leuke reis, geniet ervan!!!
    Have fun!
    X
    Hanneke & Stef

  • 19 November 2008 - 05:58

    Eline:

    Nikie!!!
    Top dat je goed bent aangekomen in NZ! Veel plezier op je trip met Maaike!! En tot over 3 weekjes in Ozzie..!!
    x

  • 19 November 2008 - 15:47

    Linda (Synpact):

    Hi Nikie,

    Leuk hoor! Ben benieuwd naar wat je allemaal gaat bezoeken (Met name in Australië) Kan ik misschien nog wat inspiratie opdoen! haha

    Liefs Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikie

Actief sinds 14 Nov. 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 18011

Voorgaande reizen:

16 November 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2010 - 30 November -0001

Australie en Azie

Landen bezocht: