Christchurch, Kaikoura en Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Nikie Gils - WaarBenJij.nu Christchurch, Kaikoura en Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Nikie Gils - WaarBenJij.nu

Christchurch, Kaikoura en Picton

Door: Nikie

Blijf op de hoogte en volg Nikie

21 November 2008 | Nieuw Zeeland, Picton

Na een vlucht van ongeveer 36uur stond Maaike me op het vliegveld van Auckland op te wachten..!! Eindelijk was ze er en was ik er ook..!! Meteen zijn we met de bus naar het hostel gereden waar we de komende twee nachten zouden overnachten.
Het was een goed hostel waar meerdere backpakkers logeerden. Samen hebben we de stad verkent en heb ik de eerste Nieuw- Zeelandse geuren opgesnoven..!!

Ook de tweede dag zijn we in Christchurch gebleven. 's Middags zijn we met een gondel naar de top van de berg gegaan waar we een super tof uitzicht hadden van wel 180 graden.
Vanaf de top zijn we via een pad naar beneden gewaggeld wat echt super tof was..!!

Via Christchurch zijn we met de Kiwi- bus naar Kaikoura gereden. Dit was echt helemaal geweldig, hier hebben we namelijk de walvissen tour gedaan..!! Midden op de oceaan, wat al erg mooi was, hebben we walvissen zien zwemmen, dolfijnen, zeehonden albatrossen zien vliegen.
Dit was echt zo super gaaf..!!

Vandaag zijn we weer met de bus verder gereden naar Picton. Picton is een havenstadje in het noorden van het zuider eiland.
De haven ligt midden tussen de bergen en het weer was helemaal toppie..!! Met een wijntje op het strand genoten wij van de mooie bootjes :D.

Groetjes van ons..!!!

  • 21 November 2008 - 07:19

    Josje:

    NICE!! Goed begin van je vakantie nik!
    Ik zit hier nog altijd trouw op mijn stage de tijd uit te zitten haha, gelukkig alweer weekend over 4 uurtjes :)
    HAVE FUN!! xxx

  • 21 November 2008 - 08:22

    Will Breekelmans:

    HI Lieve Nikie,

    Wat klinkt dat allemaal goed zeg!! Je wilt echt niet weten hoe het weer hier is: storm, regen, koud, somber etc, Kortom: goede keuze heb je gemaakt!
    Hier is alles onder controle. We gaan vaak naar opa en oma en we proberen het zo goed en leuk mogelijk voor hen te maken. Ik volg je op de voet, lieve kussen en groeten van je nichtjes en van mij uiteraard.

    Liefs, Will

  • 21 November 2008 - 12:48

    Jenny:

    Klinkt goeedd Nik! Aah ik ben zó jaloers;) Nee echt superr, geniet ervan meid!
    Kusje

  • 21 November 2008 - 16:40

    Marjolijn:

    Hey Nik!

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad, en zo'n begin beloofd veel goeds voor de rest van je reis!! :-)
    Ik houd het allemaal in de gaten natuurlijk..
    Geniet ervan!!

    Heel veel groetjes Marjolijn

  • 22 November 2008 - 11:12

    Jalmer & Ellen:

    Hey Nikie!
    We hoorden dat je ook weer op pad bent! Geniet er lekker van! Heel veel plezier en we houden je verhalen in de gaten!
    Kus Jalmer & Ellen

  • 22 November 2008 - 17:39

    Yvonne:

    Heeeey Nik!

    Waaahh wat ontzettend vet! Ohh hier is het weer K*T! SNEEUW, NAT & VIES! Jah ik ben nog steeds zoveel mogelijk aan het werken! Maarjah je moet iets!
    Ik ben beniewd naar je volgende verhalen!!
    xxxxx Yv!

  • 23 November 2008 - 07:51

    Carlijn:

    G´day mate,

    Klinkt super vet zeg. Lekker genieten daarzo, véél foto´s maken en vóóral niet aan NL denken, want het is hier "#$%&_&%-weer!

    Big hug van mij. X

  • 23 November 2008 - 08:13

    Edwin:

    Fijn dat je goed bent aangekomen in het land der Kiwi´s!

    Alleen jammer dat je ongeveer 36 uur moet reizen voor een uitzicht van 180 graden... Hier in ons koude NL hebben wij er van 360 graden ;-P

    But, no worries mate. Komt allemaal goed. Mijn opmerking is alleen maar geboren uit jaloersheid.

    Veel plezier alletwee en live life to the max!

    Hug, @

  • 23 November 2008 - 15:01

    Dymph&Reindert:

    NIK!

    Super gaaf! Goed te horen dat je goed bent aangekomen!

    We waren nog even langs geweest de dag voordat je ging maar je was er niet! Dus wordt het toch echt over een paar maandjes hahaha!

    WIJ WILLEN NU OOK!!!

    HAVE FUN!!

    Lebbers,

    Reinier en Dymph

  • 24 November 2008 - 09:23

    Nienke :

    HOOOI BUDIES!

    klinkt heerlijk!!! Walvissen --> jeetje!!
    Vandaag sneeuwd het echt niet normaal! gisteren waren we in België, net over de grens. We hebben er 3 uur over gedaan om thuis te komen. 40km p.u. over de snelweg. brrr...
    Zeg luitjes! Een dikke zoen!!

  • 24 November 2008 - 19:25

    Marlot En Dustin:

    Haai Nik ,

    Gelukkig ben je helemaal heel aangekomen! En heb je lekker aan een vol glas thee gezeten in hong kong, hahaha!
    Goh jij hebt al veel gezien in één week tijd. Je vergeet toch niet om foto's te maken. Ik ben benieuwd!!! Heel veel plezier nog en doe voorzicht aan met zijn tweeen. kusss

  • 25 November 2008 - 15:02

    Jasmijn:

    AAhh als ik dit lees wil ik ook weer terug laat staan dat ik je foto's nog niet gezien heb ;-)
    Je gaat zn gave tijd hebben daar net als ik dat weet ik zeker ;-)

    Dikke x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikie

Actief sinds 14 Nov. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 18010

Voorgaande reizen:

16 November 2008 - 08 Januari 2009

Mijn eerste reis

14 Oktober 2010 - 30 November -0001

Australie en Azie

Landen bezocht: